úterý 29. dubna 2008

Zeptej se n...

Rozhodla jsem se pro vás připravdit exkluzivní rozhovor s jednou spolužačkou o tom, jaké jsou její pohledy na svět a jak „to“ vidí......

Položila jsem jí několik otázek a ona odpověděla, jaký má na věc názor, vybrala jsem si jí, protože někdy má opravdu originální kecy o které se s vámi prostě musím podělit=)=)=) Je to prostě borka (promiň já vím, že toto pojemnování nemáš ráda).
c = já
n = neznámá


c: Pro začátek dám úplně prostou a obvyklou otázku.. Tak co chlapi?
n: A co s nima jako?
..... blbá otáka já vím



c: Co si myslíš o feťácích?
n. Já je nesnáším, smrdí a jsou hnusní. ....... tak k nim nečuchej...



c: Jak vypadá tvoje manikůra?
n: Má dobrej povrch a toť vše - to snad víš sama ne?
........ vím=) ale tohle asi pochopí opravdu jen zasvěcení.... věřte, přicházíte o hodně, škoda no...



c: Jíš gyros?
n: Ježíííš možná, já přesně nevím co to je, ale určitě jo. ....... požádám gurmánskou expertku Kačku, aby o něm napsala nějaký článek



c: Kam by jsi pozvalal kluka na rande?
n: Kam? K nám. .... téda ty na to jdeš hopem, leckerému by jsi udělala radost........



c: Co si myslíš o blondýnkách?
n: Jsou chytrý...



c: O olympyjských hrách v Číně?
n: No tam bych nejela nikdy já Čínsko nemám ráda. Vy byste tam snad jely? . ..........asi ne, je fakt, že Čínkso zní podezřele



c: Tak to je konec našeho rozhovoru..
n: Ne Né chci další otázku!!!



asi jí to opravdu baví...... že bych trošku přitvrdila? Když se toho dožaduje...

c: Co si myslíš o pohlavním styku před 15-tým rokem?

n: Je to velice nekvalitní sex. ........ dobrá, tohle rozebírat nebudem, aby ještě kvůli tobě nebyl někdo trestně stíhaný



c: Jaký je tvůj názor na homosexuální vztah.
n: Je to velice kvalitní.... vztah .........je dobře, že v tom máš jasno



c: Říkáš kvalitní.... z vlastní zkušenosti?
n: Ne to by mě nebavilo. ..........nj nuda je hrozná věc


... no a to už je opravdu konec našeho rozhovoru, i když se slečna neznámá dožadovala dalších otázek...., sami musíte uznat, že některé její odpovědi jsou opravdu svérárné a originální a stojí za to, dát s ní nějaký ten pokec. Co věta, to perla=)
Děkuji všem spolužačkám, které my vymyslely většinu otázek. (Lůca, Lenka, Katka, Ivča)
Pokud máte nějaké dotazy, bo by vás cokoliv zajímalo napište!

4 reakce/í:

Anonymní,  1. května 2008 v 20:36  

neni to Nela? xD mě přijde že jo

kačka 1. května 2008 v 21:09  

Všude vidíš Nelu :D. Nechávám to bez odezvy.

Anonymní,  4. května 2008 v 17:14  

Nelinka 4ever !!! a nejsem oTTa. Jsem Mikeš, welcome

kačka 4. května 2008 v 17:29  

Jojo taky si říkám, Neluš je skvělá (někdy) :). Ty jo patří k nejdrbanějším lidem na tomhle blogu.. To je wostrý!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP