úterý 15. dubna 2008

Užitečné encyklopedie po netu

K tomuto tématu mě přivedla vlastně moje kamarádka, která mi sdělovala ověřené informace. Jenže, když jsem je ověřovala(viz. důvěřuj, ale prověřuj), tak se nacházely na právě ne moc důvěryhodných stránkách.

Když potřebuju zjistit něco do školy, tak vyhledávám většinou na Wikipedii. Najdu tam vše, co potřebuju, rychle a efektivně. Ovšem jsou různé stránky, které kopírují vzhled Wikipedie a snaží se pozměňovat obsah informací k obrazu svému. Např. Necyklopedie se snaží humorně vytvářet nová fakta o kterých jsem si myslela, že jim nikdo nemůže uvěřit. Ale není to tak. Samozřejmě, že vždy se někdo napálí a upravený vzhled Wikipedie vypadá koneckonců seriózně.

Z těchto stráneček se úplně super dělá referát, takže vyzkoušejte ;). Možná vás to překvapí, ale i Wikipedie musí své informace od někud čerpat. Takže jí neberte jako jediný zdroj. Je lepší si ověřit fakta, než se např. ve škole ztrapnit s ne právě důvěryhodném referátem.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP