pondělí 7. dubna 2008

Výtvory (ne)známého pana XY

Tentokrát se trochu odkloním od hlavního tématu tohoto blogu. Rozhodla jsem se tento blog trochu zkulturnit a přidat něco jiného. Samozřejmě, že jsem k tomu nedošla sama. Jedna osoba mi totiž navrhla, že by stála o to, abych publikovala nějaké ty její verše. Přiznávám se, že mě to trochu překvapilo, ale co bych neudělala, že?

Na básničkách mě hned zaujmul nadpis, který je vždy v angličtině. Takže bez slovníku ani ránu :). Ještě horší je, ale pochopit o čem vlastně ty básničky jsou a co tím chtěl „básník“ říci. Ale to už je asi účel. Dala jsem sem deset básniček, které mě zaujaly a já končím, protože kritizovat neumím a chválit se mi nechce :)...


S14

Zamilovat se do ní je snadné,
milovat ještě lehčí,
pak když z tebe láska spadne,
už o ní jen mlčíš.


First love

Byla jediná a bude,
první láska jiná,
než všechny ostatní
a na tu se nezapomíná.

Dva roky zamilování,
dva měsíce štěstí,
půl roku utrpení,
to vše je za lásku daní.


Bet

Tip zněl dva týdny,
těžké to břímě,
plesy dělaj divy,
teď sedí s hlavou v klíně.


Truth about world

With love starts something new,
Maybe it attacks you,
Even you can die,
Because truth is in lie.


You’re coming...

Stojí v hábitu,
hlídá podsvětí,
černá voda je tu,
smrtící to pití!

Tys přišla z temnot,
s černou kosou naklepanou


a zdlouhavým krokem kráčejících bot,
pro čí duši, pro mou?

A už mi otvíráš novou cestu,
mé svítání na západě…


Guess what?

Důvěra zmizela jak jarní sníh,
chce to těžkej líh,
a je-li ti z toho do breku,
pak věř, že lež vládne světu.


4Andy

Bílá tma jsi,
všeci klamů, ale ty,
jsi světlo dálek na svíci,
miluji tě Andy…


The Dark

Stále je tu s námi,
vzbouzí u nás strach,
a když jí propadneš,
tak je to tvůj krach.


End Of Relationship

Naděje
je závoj bílý
Víra
v kamnech hoří
Konec
je tu, není jiný, než
Láska
a ta většinou špatně končí.


New age starts

Byl jednou jeden život tak,
žil se životem a pak,
každý si určil své bytí, a to:
Žít s láskou nebo bez ní?



0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP