sobota 5. dubna 2008

Statný Ital poslouchá český hit, aneb Aneta prorazila díru do světa

Vybavíte si ještě, kdo se stal první českou superstar? Nepochybuji o tom, že ano =) ... pro ty co, ne... je to tedy Aneta Langerová ..... opravdu si nemohu vzpomenout, kdy jsem její skladby naposledy slyšela, je to už opravdu dlouho, i když vydala další CD a je poměrně aktivní např. v charitativní činnosti pro sdružení Světluška, na špici hudebních žebříčků se již dlouho nevyskytovala. I přes to, je zřejmě její hit Voda živá neustále oblíbený. A nejen u českých fanoušků. Přesvědčila jsem se o tom minulý rok o letní dovolené, kterou jsem trávila na jednom poměrně zapadlém ostrově poblíž Neapole. - Není nic lepšího, než taková večerní procházka v uličkách, kde již nestojí žádné hotely, ale pouze vilky s citroníky v zahradách. Všude je klid a ticho, jen cikády zpívají =), tuhle pohodu pouze občas naruší projíždějící motorka či auto. Jedno takové auto se blížilo ke mě. Za volantem seděl docela pěkný Ital a z repráků mu znělo........ ve mě navždy zůstává, tvoje voda živá....... . Opravdu jsem tomu nechtěla věřit, kde tenhle song vyhrabal. Tato jemná a dojemná písnička se k jeho image opravdu nehodila. S tímhle drsňákem jsem se od té doby setkávala poměrně často. Každé ráno, když jsem ležela u bazénu projížděl okolo hotelu a já vždy poznala, že jede právě on, neustále mu totiž vyhrával jen a pouze tento song. A pak, že to Langerka nikam nedotáhla =)

1 reakce/í:

Anonymní,  6. dubna 2008 v 14:50  

Asi v Italovi navždy zůstala její voda živááá xD Oťas xP

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP