pondělí 15. září 2008

Pucheř!

Když už tu Karolína krásně nakousla náš úkol na zeměpis, kterým náš poctil profesor Kali H2O, tak i já sem zkrátka musím hodit moje veledílo :). Případné chyby mi promiňte, angličtinu přecejenom tak dlouho nemám.
Já si vybrala Pucheř, ani nevím proč. Asi proto, že o Puchři nikdo nepíše, nebo jsem jen chtěla potěšit Carol (nebo naštvat :D). Každopádně se o Puchři nedalo nic normálního sehnat, protože je to taková klasická vesnická díra, ale nechci pomlouvat :). Tady je můj úkol..

Place, which I visited during the holiday

I´d like to write something about place, where I was on the holiday.
This place called Pucheř. It´s a very small village in Czech Republic, six kilometres from Čáslav. Village name originated from word „buchar“. It´s arrangment for knock about silver ore.
In Pucheř are a few inhabitants (cca twenty-six), mostly they are cottagers. The village is situated in typical agricultural area. Round the village are grounds and meadows. Pucheř you can find village chapel from 19. century and old pub from 19. century too, but this pub have any historic value now. That is an ideal place for the rest or cycling, but I don´t want live there.

4 reakce/í:

Anonymní,  15. září 2008 v 15:35  

A já ti to zkritizuju :-D Ba ne, jen se mi nelíbí ta poslední věta

kačka 15. září 2008 v 15:52  

Tak já ti jí smažu.

Anonymní,  15. září 2008 v 16:58  

To nemuselo být, jen že by to mělo být That's all. Páč ten apostrof 's znamena "is", tže si to tam měla dvakrat ;)

kačka 15. září 2008 v 17:56  

Fakt? O tom teda nevím. Asi chyba z nepozornosti.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP