středa 3. září 2008

Stop poličkovým dárkům!

Fakt mě nikdy nebavilo leštění těch ošklivý, neosobní a nepoužitelný blbosti, které se bohužel dostaly na moji poličku. Dostaly se tam například díky tomu, že jsem měla narozeniny, svátek či něco jiného no a těm věcem na té poličce se říká dárek. Dárek by měl být ovšem něco milého, co budu mít ráda a co mi přinese radost a né jenom trápení v podobě usazeného prachu. Dát někomu porcelánového slona, nebo zvoneček s nápisem "pro štěstí" apod. není dárek. Je to jenom věc, kterou vám někdo dal, protože nevymyslel nic originálnějšího (v dalším případě se ta věc stala putovním a už byla na 10 jiných poličkách a odtud se dostala až na tu vaši, tak proč byste ji vy také nemohli poslat na tu dvanáctou a způsobit tak někomu óbrovskou radost). Tady se ovšem naskýtá otázka proč? Proč jsem dostala zrovna toho pitomého slona, nebo tu kýčovitou porcelánovou panenku že? (Jano?... poraď mi, co s ní mám asi tak dělat!) Připadá mi, že takový dárek je pouze z povinnosti. Raději nedávejte nic, a nebo kupte raději čokoládu protože ta například mě potěší víc. Na závěr bych chtěla poděkovat všem kteří mi dávají normální dárky, které mě potěší, jsou hezké, milé, roztomilé, použitelné, osobní, upřímné a nejsou kýčovité. Děkuji

4 reakce/í:

Anonymní,  3. září 2008 v 21:49  

Je to zajímavý článek, ovšem po přečtení si nejsem jist zda-li má vůbec cenu ti něco dávat. Dárky si lidé dávají mezi sebou z duvodu že se mají rádi. Alespon trochu. Takže můžeš být ráda, že ti někdo něco dá, i když to je zbytečnost a k ničemu, ale dá to pro to (ten člověk) že na tebe myslí ;-)

carol 4. září 2008 v 17:03  

Jo, vždyť jo, já neříkám dárky jsou milé a je fajn, když si někdo vzpomene, ale nemám ráda ty dárky, které ti dá někdo z povinnosti. To se totiž dost dobře pozná!

kačka 4. září 2008 v 17:21  

Ano Karolína tím chtěla poukázat spíš na ty dárky z povinnosti. Taky je teda nemám ráda..

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP