neděle 14. září 2008

Kloster Sázava

Hned o první letošní hodině zeměpisu nás (již mnohokrát zmiňovaný) Kalič ubezpečil, že se letos rozhodně nebudeme nudit. První úkol zněl následovně: Napište ve svém prvním cizím cizím jazyce (pro mě nj, pro Kačku aj), pár vět o nějakém místě, které jste o letošních prázdninách navštívili, a k tomu přiložit mapu + obrázek. Chtěla jsem napsat o něčem serióznějším ( o nákupním centru) a tak jsem si vzpomněla jen na zcela náhodnou návštěva Sázavského kláštera, teď si tak říkám, že je štěstí, že jsme tam zastavili, aspoň mám nějaké téma. No a tady si můžete přečíst můj vypracovaný úkol:
In den Ferien besuchtet ich das Kloster Sázava. Er wurde im Jahren 1032 durch dem Oldřich IV und den Eremitem Prokop gegründet. In späteren Jahren wurde des Klosters mehrmals umgebaut. Bis Heute erhielt sich zB, ein gotischen Kirche des Hl. Prokop, eine Abtkapelle, gotische Gruft, Fresko der Heligen. Im Kloster war auch Exposition "Staroslověnská Sázava". In der Exsposition waren archäologisches funde, Modells der mittelalterlichen Architektur und mittelarlterliche Handschriften in der slawischen und latenischen Sprache.
Překládat vám to nebudu, kdo umí, ten umí... pokud najdete nějaké chyby, klidně mi to napište nebudu se zlobit =)

Tento článek je úvodní ve zcela nové kategorii a to "Školní odpad". Můžete se těšit na spoustu nejen užitečných věcí do školy a třeba vám pomůžeme i při plnění některých nelehkých .

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP