středa 24. září 2008

Příšerný den

Včerejší den patří mezi ty, které bych nejraději zaspala a nebo vynechala. Hned ráno jsem čekala fákt hrozně dlouho před Katčiným domem. Měla "nepatrné" zdržení, prý koupala svačinu... xD Druhou hodinu byla konverzace, kde nám učitelka rozdala minimálně dvacet let staré německé texty o "otužovacím sportu" s velice aktuální gramatikou, která se používala v ČSFR - ještě že nebyl nadpis: "jak si naši soudruzi utužují zdraví". No a pak následovala čeština a hledání třídnice - rozhodla jsem se tomuto šílenému pátrání a celé naší týdenní třídní službě věnovat celý článek. A co tomu dni ještě chybělo? Ájina... zpívali jsme příšerný dávný hit "Juliet" a potom další skvělý song od (oblíbeného zpěváka naší prof.), Mira Žbirky, při tom jsme museli různě hýbat rukama a točit se do kolečka jak ***** no buďte rádi, že jste to neviděli... Hurá odpoledka!!! Ale i ta nebyla moc supr protože jsme scháněli Halsky na bolení v krku a proběhli celé město - nakonec jsme je naštěstí sehnali, jinak bysme tam pobíhali doteď. Pak následovala již tradiční hodina infošky, při které si připadám jak totální idiot, protože nevím, to co prý mám vědět, a ještě hůř o věcech, které mám vědět jsem nikdy neslyšela... no asi mi to zatajili. To nejlepší na konec byl dějepis devátou hodinu, což už je samo o sobě příšerné, ale k tomu všemu jsme s Kačkou zjistili, že jsme podle barokních malířů vitální ženy (tedy při těle), protože máme stejnou postavu, jako ty na obrazech xD. No fakt jsem byla ráda, že je to úterý již za mnou.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP