sobota 20. září 2008

Omluva klávesnici

Zas se mi stala "nehoda". Prostě se mi vylil kečup na klávesnici. Obdivuji ji, že ještě vůbec funguje a existuje. Ta moje toho už zažila opravdu hodně, dost často u ní (nad ní) jím a piju a podle toho to pak také vypadá. Zkoumat obsah mé klávesnice je fakt nechutná činnost, ale do toho čištění se mi stejně nechce. Nejčastěji mezi písmenka zapadají drobky z pečiva, sušenek či čokolády. Další pokrmy které skončily na písmenkách už raději jmenovat nebudu... No, pak se ani nedivím, že ji olizuje můj pes. A také se nedivím, že podle nějaké studie je právě klávesnice méně higieničtější než záchodové prkénko, no tak tímhle si jsem zcela jistá a ani nemusím provádět žádné studie.
karolina ‎(10.9.2008 17:29):
jsem si nalila do klávesnice kečup:'-(:-D
katherinka ‎(3.5.2008 16:27):
sem polila klávesnici kafem *LOL*
karolina ‎(17.2.2008 16:39):
vylilo se mi na klávesnici pití :D
Klávesnice redaktorek K&K to opravdu nemají lehké, ještě že to snad Mikeš trochu vylepšuje... doufám.

4 reakce/í:

Anonymní,  21. září 2008 v 0:01  

No jasnýýý mám ji jak z ažuru!!!
Když nepočítám mrtvýho pavouka pod jedničkou :-D

kačka 21. září 2008 v 0:35  

Hm já tam aspoň ty pavouky nemám...

Anonymní,  21. září 2008 v 12:35  

OMG :D:D:D:D vy jste teda..kečup do klávesnice

kačka 21. září 2008 v 12:50  

To je hrozná dobrota Ottíku :D.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP