úterý 27. května 2008

New reporter

Zdravím Vás, všechny návštěvníky tohoto super blogu, jmenuji se Mikeš a pokud vše dobře půjde tak Vás budu těšit pravidelnými články. Vzhledem k tomu, že na tento čistě dívčí blog nechodí jen dívky, ale i kluci (vím minimálně o dvou, já a jeden nejmenovaný uživatel Otta), tak se pokusím sem vtáhnout trošku té mužské problematiky. Snad se mi to povede. Chtěl bych přispívat v menší míře v oblasti motorismu, fotbalu, zabývat se tématikou počítačů (vzhledem k mému studiu jedné nejmenované průmyslovky) a v neposlední řadě také muziky. To je prostě můj život. A možná se mi sem vejde i kultura :D. Tak to pro úvod, a pojďme do první zprávičky.

Adrian Sutil aneb nejsmutnější muž VC Monaka


Tento víkend se jela jedna z nejprestižnějších velkých cen Formule 1, a to ta Monacká. Pokud nevíte, tak závod v Monaku se jede v městských uličkách kde je velmi málo prostoru a tudíž náročnost na umění jezdce je o to vyšší. A teď zpět k nadpisu. Adrian Sutil, jezdec malé stáje Force India zajel životní závod. Vzhledem k tomu že tato stáj většinu roku startuje z poslední řady, tak se Sutil dokázal v průběhu závodu vypracovat až na krásné čtvrté místo mezi oba vozy Ferrari. Tento mladičký Němec v průběhu závodu zajížděl velmi dobré časy a zaujal tím nejen mě. Měl jsem z něj takovou radost, že jsem mu začal fandit a čtvrté místo jsem mu přál. Ovšem co se nestalo. Několik kol před cílem havaroval Nico Rosberg a aby mohl jeho vůz být odklizen, tak vyjel na trať zpomalovací vůz, tzv. Safety Car. To znamená, že se všichni jezdci zařadí za tímto vozem od prvního až po posledního a až je vůz uklizen, tak je závod restartován zajetím safety caru zpět do boxů. I toto se stalo v Monaku, ovšem Kimi Raikonen, v té době pátý, jel za Adrianem tak rychle, že se mu při nájezdu do zatáčky zablokovaly brzdy a zezadu narazil do Sutila. Oba dojeli do boxů, dále s tím rozdílem, že Sutil už odtamtud nevyjel. Tak skončil jeho nejlepší závod kariéry. Poté co vystoupil z vozu mu začaly téct slzy, ovšem být na jeho místě... Bylo mi ho opravdu líto. Hodně štěstí při dalších závodech Adriane!

Tu můžete vidět, jak ten maník vrazil do zadku toho druhého. (Katčina poznámka, nj borec na konec)

2 reakce/í:

Anonymní,  27. května 2008 v 20:00  

Konečně taky nějakej chlap xD nic proti tomu babinci, co tady byl doteď..ale jestli bude Mikeš přispívat aj dál, tak název "velké čáslavandy" je opravdu "VÝSTIŽNÝ" xD

kačka 27. května 2008 v 22:01  

JJ já vím, ale jelikož není mezi přispěvateli, tak skorem není, co řešit. Musí to být nějak originální :D :D :D.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP