pondělí 19. května 2008

Black & white

Stejně tak, jako nikdo nemůže za to, že se narodil malý, velký, tlustý nebo štíhlý, s křivým nosem či odstávajícíma ušima, tak si nevybere, zda bude "černý" a nebo "bílý". Nepochopím, jak takhle někdo může lidi dělit, jak někdo může říct že jsi lepší člověk, protože máš "bílou" kůži, než ten kluk, co ji má černou. - No myslím, že bych o tomto tématu mohla psát opravdu dlouho a dlouho a dlouho ale mnohem kratší, výstižnější a efektivnější je podle mě tento obrázek, který prostě mluví za vše a mě od první chvíle opravdu hodně oslovil, je na něm velký kus pravdy. Zkuste také zapřemýšlet.... když se narodím, jsem černý, když vyhrávám, jsem černý, když se opaluji, jsem černý....

4 reakce/í:

Anonymní,  20. května 2008 v 20:24  

Velmi pěknej "komiks" xD ale chtělo by to fotku Dona xD

kačka 20. května 2008 v 20:49  

No jo, to by šlo. Podumáme =)

carol 20. května 2008 v 20:51  

Jo já vím,nic ošklivého bych sem také nedávala... ale ale to tě tak okouzlil? ... budu o tom uvažovat xD xD

Anonymní,  21. května 2008 v 18:50  

je hezkej xP

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP