pondělí 26. května 2008

Dotazníček

Jména:

Kačka a Carol

Vaše nálada?:

K: Fakt dobrá, mooooooc a bude ještě lepší
C: Jo dobrá

Narozeniny?:
K: 26. května
C: 26. března

Jméno tvých rodičů:
K: P a V
C: Dáša a Toník

Kolik měříš:

K: 173 cm
C: 172 cm

Tvoje číslo boty:

K: 39-40
C: 39

Styl oblečení:

K: Prostě můj, co se mi aktuálně líbí a jakou mám náladu.
C: Všechno, co se mi líbí.

Telenovely:
K: Nesleduji, ale neříkám, že sem žádnou neviděla xpxpxp
C: Je to trapný, prostě každý se koukne... i já.

Hudební interpreti:
K: Within Temptation, Nightwish, Epica, Sirenia, The Birthday Massacre, The Killers, 30 Seconds to Mars, Three Days Grace a teď trochu odbočíme, takže Armin Van Buuren a ATB. Ale oblíbený interpreti se hodně mění.
C: To se mění.

TV postava:

K: No víme, Dr. Gregory House
C: Na TV se moc nedívám a teď mě fakt žádná nenapadá.

Politická strana:

K: Co na to říct.
C: Nevím

Roční období:

K: Všechny mají něco do sebe.
C: Podzim.

Jaký hudební styl je vám nejblíž?:
K: Přece to co poslouchám. Asi rock a symfonický metal.
C: Žeby dechovka a lidová píseň?

Kterou písničku by jste zvolili jako českou hymnu?:
K: Hymna je jen jedna. I když je to takovej umíráček.
C: Já bych nechala tadytu, nic proti ní nemám.

Umíte tančit?:
K: To umí každý
C: Samozřejmě xP

Riskovali by jste život?

K: To se teď každýmu říká, že jo. Já fakt nevím.
C: Záleží pro co.

Jste pomstychtiví?

K: Proč bych psala, že jo?
C: Ne

Jste teď zamilovaní?

K: No a? Klidně se přiznám :D.
C: Nein.

Vaše největší lež?

K: Že nikdy nelžu.
C: Teď jsem si vzpomněla na jednu a tu si nechám pro sebe.

Jste puntičkáři?
K: Jak v čem.
C: Většinou ne, ale když mě to jednou za čas chytne, tak jo.

Plánujete dopředu?

K: Jak kdy, jak s kým a podle toho taky co..
C: Jak co, ale nesnažím se, protože to pak většinou nevyjde.

Dokázali byste strávit celý život s jedním člověkem?

K: To bych si musela nejdřív zkusit.
C: Možná jo, naši předci to taky dokázali - museli. Asi je to umění...

Jak jste na tom s inteligencí?

K: Normálně, jak jen to jde.
C: Netuším, ale asi na tom tam špatně nebudu.

Koho ze slavných nenávidíte?

K: Prakticky je neznám, co takhle se soustředit na lidi, které známe? =)
C: Je jich víc a nerada bych na někoho zapoměla... ale na 1. místě je asi Bill z Tokio...

Měli jste někdy depresi?
K: Možné to je.. ale spíš jen chvilkové stavy smutku, kdo je nemá, že?
C: Ty moc nemívám, většinou mám jen "pocestovní depku" vyložte si to jak chcete, vysvětlovat to nebudu.

Moje ideální rande by bylo?:

K: No tak ideální rande není. A proč bych nad tím měla vůbec přemýšlet opravdu nechápu. Ono lepší praktikovat xPxPxP.
C: To je jedno, hlavně aby se povedlo.

Kdybych si měl/a na opuštěný ostrov vzít jednu jedinou věc, byl/a/o by to….

K: Co bych tam asi tak dělala?
C: Asi motorový člun, nevím, který blázen by chtěl dobrovolně na opuštěný ostrov

….a jednoho člověka?

K: Tak teď opravdu váhám. Je to nespravedlivé.
C: Asi Kačku, bysme tam neumřely hlady, ale smíchy.

Děti plánuju?:

K: Pomoooooc.
C: V nejbližších letech ne.

Vaše nálada teď?

K: Je fakt SUPER den.
C: Skvělá!

3 reakce/í:

Anonymní,  26. května 2008 v 18:12  

What is the LOVE? 28K

carol 26. května 2008 v 18:22  

Neptej se tak blbě, vždyť je to každému jasné xP xP xP

kačka 26. května 2008 v 18:25  

A já vůbec nevím, co tím chtěl pan Mike říct :D..

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP