úterý 20. května 2008

Čistá jako lilie

Na novinky.cz jsem si přečetla článek o Rumunce, která si nechala vystavit certifikát o panenství, aby už konečně sousedky přestaly pomlouvat, že jí do baráku neustále chodí chlapi. V jejich 60 letech jsou takové pomluvy opravdu nedůstojné, a proto žena navštívila lékaře a certifikát o své čistotě, který od něj získala okopírovala a rozeslala ho všem pomluvy chtivým sousedkám. Hned se mi vybavila jedna venezuelská telenovela, na kterou jsem se jednou z nudy dívala - Juanin zázrak - tak jako tehdy jsem se už opravdu dlouho nepobavila (viděla jsem sice jen jeden díl, ale zážitky mám dodnes a větší blbost snad ještě neviděla - zbytek souvislostí znám z vyprávění), jednalo se o to, že jistá 17 slečna byla těhotná, zádrhel byl v tom, že si opravdu byla jistá svým panenstvím a nevěděla, jak k tomu vlastně přišla. Vše způsobil jistý lékař, který popletl karty pacientek a ona byla nechtěně uměle oplodněna - o tom věděl jen on. Jelikož matka dívky chtěla uchránit čest své dcery, tak také jako Rumunka okopírovala certifikát o panenství dcery a polepila jimi celou čtvrť. A samozřejmě, že hned jí ještě začali přirovnávat k panence Marii a všichni si mysleli, že jde o zázrak... Někdy prostě až žasnu nad tím, co všechno jsou scénáristi schopni vymyslet ...

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP