sobota 23. srpna 2008

Čtyři klávesnice z jiného světa

Každý z nás by se určitě těžce obešel bez naší kamarádky klávesnice. Připravila jsem přehled těch ulítlejších, někdy až prapodivných, klávesnic, než jaké máte na stole (obvykle taky krásně upatlaných).

Tak tato klávesnice ještě patří mezi ty normálnější z nenormálních. Je to taková hračička, může se ohýbat a rolovat, zkrátka samé zajímavé funkce. Tu bych chtěla docela doma :).

Dalším výstřelkem je klávesnice alá James Bond, která se dá dát na zápěstí. Ale, když už se rozhodnete pořídit si takovouhle klávesnici, dejte si pozor, aby vás nikdo neviděl :).
Frogpad je další klávesnice, která vypadá tak všelijak. Rozhodně nepočítejte s tím, že na žabákovi napíšete třista úhozů za minutu. Ale jinak hezká kláveska.
Datahand je hodně podivná věc (opravdu je to klávesnice?). Je prý určena těm, kteří cítí bolest při psaní na klávesnici. No já nevím, i kdybych měla nesnesitelné bolesti, tak bych na tomhle zkrátka nepsala.

10 reakce/í:

Unknown 23. srpna 2008 v 18:14  

doporučuji http://www.tntrade.cz/shop/index.php/detprd/acutake-lightroll-keyboard-cz-usb-and-ps2

Unknown 23. srpna 2008 v 20:42  

Ta první je klasická průmyslová klávesnice. Druhý kousek je typický zástupce QWERTY pro handheldy. Trojka je asi jediný výstřední model (osobně jsem s ním neměl tu čest, možná je běžný na chytrých ledničkách nebo tak něčem). A datahand je jenom HW obdoba od klávesnic jako jsou například Key Stroke CE nebo FleXslide Keyboard - teoreticky by se na ní mělo dát psát daleko efektivněji.

Anonymní,  24. srpna 2008 v 12:12  

Děkujem za odborný doplněk, já osobně bych bral trojku :-D kvuli žabičkáám :-D

kačka 24. srpna 2008 v 12:18  

To musí být pro rozšíření obzorů.. Mě se teda na té klávesnici líbí jen ty žabky, jinak musí být pro normální psaní dost nepraktická.. Mě se líbí ta srolovatelná a basta fidli :D...

Anonymní,  24. srpna 2008 v 13:50  

No ty bys ji vždy srolovala a mlátila bys mě s ní, vid že jo? :-D :-D

kačka 24. srpna 2008 v 14:05  

No tak jasný, má opravdu mnoho praktických využití.

carol 24. srpna 2008 v 16:07  

Jsem také pro srolovatelnou xD

kačka 24. srpna 2008 v 17:16  

A jááá mám převahu!! Carol stejně nejvíc touží po té poslední :D.

Anonymní,  24. srpna 2008 v 20:31  

ste se domluvili že jo :-D

kačka 24. srpna 2008 v 20:39  

Nene, my ne, proč by? My nemusíme, vííš?

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP