pondělí 18. srpna 2008

O návštěvě letního kina s filmem František je děvkař

Abych mohl recenzovat tento nový film, musel jsem ho nejprve shlédnout. Tak se stalo jednoho večera v letním kině v Čáslavi, samozřejmě s vedoucí tohoto blogu. A abychom cítili, že tam byla i druhá blogerka Carol, tak ta pro změnu vyslala své rodiče.
Byla vcelku zima, ale to do recenze nepatří (měl jsem se víc oblíknout, já vím). Před začátkem promítání nějaký muž něco povídal, a pak přečetl tři čísla, a kdo měl ty správné na lístku tak vyhrál nějakou cenu. Trefil se jen těsně vedle mého čísla, ale to nevadí. Pak začalo promítání několika minutových reklamních „šotů“. A následně hodinu a půl dlouhý film.
Zhodnotil bych ho jako průměrný český film, zpracování jednotlivých scén mi nějak nesedělo, zkrátka asi nejsem ten pravý český divák. Co se týče děje, tak ten je vcelku patrný z názvu. František Soukenický, hlavní postava, je zkrátka děvkař a díky tomu přijde i o manželku včetně jeho vlastního domu. Vyzdvihl bych hlášky, občas se fakt povedly, a díky tomu ten film nebyl zas až tak nudný, i když spánek byl chvílemi nablízku. Osobně se mi film příliš nelíbil, ovšem názor ať si udělá každý sám.
Mikeš

2 reakce/í:

Anonymní,  19. srpna 2008 v 8:52  

Tomuhle říkáš recenze? !!!

kačka 19. srpna 2008 v 9:58  

Nejsem si jistá Mikeši. Ty bys to měl vědět nejlíp!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP