pondělí 25. srpna 2008

Dinosauři 3DDDDDDDD v IMAXu

Tak a jsem tu s další „recenzí“. Tentokráte to bude o výpravě do minulosti. S Kačkou, Nelčou a jmenovcem Mikeem jsme se rozhodli o přesun v čase, do doby dinosaurů. Tento zážitek nás stál kolem 150 Kč. Ano, navštívili jsme jediné 3D kino v České republice, a to v nákupním středisku Flóra v Praze. Slibovali jsme si od toho hodně, zvláště já, jelikož jsem dinosaury 3D už viděl a tak jsem tušil, co mě čeká. Krásné dívky nám daly pryč zábranu u vstupu do sálu, a pomalu nás pouštěli dovnitř, jelikož kontrolovali vstupenky. Sotva jsme ušli pár kroků tak nás „otravovali“ zase, ale bylo to nezbytné, jelikož jsme dostali nááádherné velké masařky, které zaručovaly 3D efekt. Co se týče sedaček a výhledu, tak s tím není v tomto obrovském sále problém. A to, že se na plátno vejde sedm slonů na sebe (ale proč by to dělali?) je asi ta nejzajímavější věc co jsme slyšeli. A jako obvykle začal několikaminutový reklamní šot a pak samotné promítání „filmu“. Že by to byl nějaký akční děj se říci bohužel nedá. Byl to dokument o dinosaurech, kde se tu a tam projevilo nějaké namalované zvíře, jinak nic. A navíc tento dokument byl jiný, než jsem viděl poprvé, a proto, že ten první byl o mnoho akčnější, tak mě to velmi zklamalo. Zkrátka nikdo z nás nepochopil, proč nevyužily 3D efektu naplno , protože ve výsledku nebyl poznat rozdíl mezi 3D kinem a 2D, jedině tak v ceně. Jen na závěr na vás vybafnou nějaké drápy a ohlušující zvuk. Celkově zhodnoceno, už nikdy víc 3D kino.
Mikeš

9 reakce/í:

carol 25. srpna 2008 v 7:54  

Ještě, že tam byly ty krásné dívky, ty to zachránily, jinak bys ani neměl o čem psát xD xD

Anonymní,  25. srpna 2008 v 11:15  

To teda :-D A byl jsem tam s tou nejkrááásnějšíí ;-)

kačka 25. srpna 2008 v 17:40  

Že jo? Já si taky říkala, že to tam hodně zdůrazňuje, ta první mi teda hezká nepřišla, asi ho přitahují holky s brejlema :D:D:D:D:D.

Anonymní,  25. srpna 2008 v 17:53  

Abych pravdu řekl, tak si je ani nepamatuju... vím jen že měly bílé halenky :-D a znělo by to blbě, kdybych napsal "Dívky nám daly..."
:-D :-D

Anonymní,  25. srpna 2008 v 17:55  

Stejně, člověk jednou napíše článek a hned se na něj snese vlna kritiky... kvůli jednomu slovu...

kačka 25. srpna 2008 v 18:02  

A když se řekne Krásné dívky nám daly... tak to blbě nezní???
Jinak ti můžu kritizovat i jiné věci. Např. "Krásné dívky nám daly pryč zábranu u vstupu do sálu, a pomalu nás pouštěli dovnitř, jelikož kontrolovali vstupenky." No tka jako před a pomalu se čárka nepíše a vstupenky kontrolovala jen jedna holka a navíc lidi se tam cpali, tak jaké pomalu? :D

Anonymní,  25. srpna 2008 v 18:04  

Hlavně že to prošlo přes tvou cenzuru :-P Tže nadáváš si sobě :-D

Anonymní,  25. srpna 2008 v 18:05  

btw. ze začátku jedna, pak přišla druhá na pomoc ;-)

kačka 25. srpna 2008 v 18:07  

Prosimtě pokud je to markantní chyba, tak to opravím. Já opravila jen pár pochybných vět.. Nejsem žádná korektorka, abys věděl!
NJN máš to blbé :D!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP