úterý 26. srpna 2008

Hovory ze záhrobí

Opravdu zajímavý příběh se stal jedné černohorské rodině. Jejich příbuzný se totiž nechal pohřbít i s jeho mobilním telefonem, avšak jeho vnuk si s mobilem hrál a omylem vytáhl z mobilu SIM kartu.
Proto muselo být tělo exhumováno a SIM karta byla vrácena na své původní místo u svého majitele. Buď měl majitel sakra dobrej mobil, nebo to byl mobilomaniak a chce se spojit se svojí rodinou i po jeho smrti.

5 reakce/í:

Anonymní,  26. srpna 2008 v 10:40  

To je tedy divné poslední přání... Jako kdyby tam chtěl manželku a ta se kvuli tomu zabila, tak bych to pochopil, ale telefon?
:-D :-D berte to s vtipem ;)

Anonymní,  26. srpna 2008 v 11:47  

Tak to by mě nenapadlo ani v tom nejdivočejšim snu, dát si do hrobu mobil... Já si chci taky někdy odpočinout od světa :-))) ell

kačka 27. srpna 2008 v 10:51  

No, tak i kdybych měla ve hrobu telefon, tak by se asi nikdo nedovolal, páč by mě jednou prozvonil a mě by chcípnul mobil :/. Škoda..

carol 27. srpna 2008 v 11:19  

Jedině, že by sis tam nechala zavést elektřinu a pohřbila se tam i s nabiječkou xD (jen nevím, kdo by ti platil účet za elektřinu)

kačka 27. srpna 2008 v 14:52  

No tak kdybych byla po smrti, tak by mi to bylo nakrásno jedno :D.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP