neděle 19. října 2008

Večerda

Pamatujete ještě na léta, kdy jste se dívali na Večerníček? Nebo se díváte občas i teď? Já se tedy přiznám, že jsem se ho sledovala zrovna dnes při žehlení. Důvod byl jednoduchý... nic serióznějšího prostě nedávali. Když se řekne "Večerníček", tak se vám zajisté vybaví nějaká pohádka jako Maxipes Fík, nebo Maková panenka. Na co byste si měli ale také vzpomenout je ten panáček s novinovou čepicí na hlavě, co řídí autíčko, jezdí na kole a rozhazuje papíry s pohádkami a především říká "dobrý večer" a "dobrou noc". Já rozhodně nikdy nepřemýšlela nad tím, kdo tohle řekl. Nedávno jsem ovšem o tomhle, dnes již 48-letém pánovi četla, a šokovalo mě, že tahle zněla běží večer, co večer již přes čtyřicet let. Což je opravdu neuvěřitelné a neuvěřitelnější je, že je večerníček stále tak oblíbený!

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP