čtvrtek 2. října 2008

Fakt ošklivé boty

Někdo si o nich myslí, že jsou to nejvíce trendy boty současnosti, ale já říkám pouhopouhá hrůza!
Možná vás to napadlo, možná ne, ale mluvím o gumovkách Crocskách. Všude je to jima přemnoženo (asi proto, že už je začali vyrábět i Vietnamci, takže nekup boty za stovku, že ano) a většina lidí si asi myslí, jak jsou in, když je nosí, přitom jsou v podstatě k smíchu. Člověk si říká, že konečně bude pršet a bude zima, bude mráz, ale zrada - začali se vyrábět gumáky, které mají vevnitř kožešinu a tak.. no zkrátka zdá se, že tyto boty jsou nesmrtelné.
Crocsky ani nebyly určeny k normálnímu nošení.. byly navrženy pro jachting. Samozřejmě, že se nejdříve ujali ve Spojených státech a pak až do jiných zemí.
Podle statistik se v Čechách prodalo zhruba 60 tisíc párů bot. 60 % zákazníků tvoří ženy a 40 % muži. Páni se prý taky ve volbě barvy bot umí pěkně odvázat, protože v Čechách se jen dva odstíny růžové v pánské podobě neprodávají.
Ať je to jakýkoli fenomén, mě se zkrátka nelíbí tečka. Kam se poděl dobrý vkus a boty od Blahnika?

4 reakce/í:

carol 2. října 2008 v 18:23  

No mě se teda taky nelíběj a hlavně jsou pro tu nohu nezdravé

Anonymní,  2. října 2008 v 20:35  

Můj náázor: Mě se nelíběj, ale jsou pohodlný, tak je nosim, né že bych je nosil někam ven, ale táta si je koupil na zahradu, tak jsem si je přivlastnil. Nejdřív jsem na ně nadával, pak jsem si dal do nich nohy a jakééé pohodlí.

Anonymní,  2. října 2008 v 21:23  

A spolužák je nosí do školy, trapák jeden! a má žlutý

kačka 4. října 2008 v 11:30  

Njn většina lidí si je naštěstí bere jen na zahradu :D.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP