sobota 18. října 2008

Jak volby ovlivnily moje vyučování

Byl čtvrtek a já se podívala na změny. No dobře, tak nepodívala a řekly mi to holky. No dobře, tak k těm změnám... v pátek jsme normálně pořád v jedné učebně, ale teď nám proházeli celý rozvrh a musíme se stěhovat do tříd, které jsou nejlíp, co nejdál od sebe.
Jaký je vlastně důvod? Volby.... To, že naše učebna je asi nejblíž u vchodových dveřích (kromě WC) ještě přece neznamená, že nás na celý den vyhodí ne? Je to přece třída naší třídy.
... dobře ukončím výlevy o tom, jak volby zasahují do mého každodenního života. Jako kdyby nestačilo, že jsou toho plné noviny. Kdo to má furt číst? A jestli mi někdo řekne, ať to tedy nečtu, tak odpovídám, že ty noviny jsou naše školní pomůcka a jsem k tomu nucena ( no dobře, tak moc mi to nevadí).
Opravdu nemám ráda naše politiky. Docela mi vadí, že jsou na sebe tak zlí (jak by řekla N.). Ne fakt, opravdu si nemyslím, že ČSSD získá voliče tím, že do MF Dnes napíše, že musíme konečně zlikvidovat vládu ODS a podobný tlachy. A to, že bude Paroubek házet špínu na druhé ho určitě neočistí od špíny, kterou má na sobě on.
No nic, tyhle politický tlachy mi nejdou, takže končím.

3 reakce/í:

carol 18. října 2008 v 12:35  

Jo jo ale ty volby klidně mohli udělat i na těch záchodkách :p bylo by to originální, jinak fakt supr výstižnej obrázek

kačka 18. října 2008 v 13:17  

Jojo nejhygieničtější volby v historii ČR :). Mno, kdyby se neobsadilo céčko, tak žádná škoda.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP