pondělí 27. října 2008

Roztrhl se pytel

Zas jsem byla jednou donucena mýt okna. No jo, žádná zábava to sice není, ale jsou i vždy může být hůř. Takže jsem si oblékla úžasné vytahané tepláčky a šla se v nich (ne)dobrovolně vystavovat do okna. Jelikož je známo, že ženy toho zvládnou v jednu chvíli mnohem víc, tak i já jsem kromě mytí, okřikování neustále otravujícího psa a poslechu hudby stihla rozhlížet po okolí (i přesto jsem se prostě nudila). Všimla jsem si zvláštní věci, pod oknem chodily samé maminky s kočárky (abych neurazila - sem tam se obětoval i nějaký ten tatínek). Vypadalo to, jako kdyby se v ulici otevřely jesle. Asi na tom něco bude, když se říká, že se poslední dobou rodí čím dál více dětí.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP