středa 29. října 2008

Snow Patrol - A Hundred Million Suns

Tak je to tu. Dlouho
očekáváné nové album od partičky Snow Patrol právě vyšlo a je na mě abych ho recenzoval. Což budu dělat s radostí ;) . Musím říct, že tohle album se těžko oposlouchává, každý si k němu musí najít svou vlastní cestičku. A k recenzi sem se dokopal až po padesátém poslechu. Je to opravdu velmi těžké. Co mě zaujalo jsou názvy, jak písní, tak i samotného alba. Sto milionů sluncí aneb co si pod tím představit? Minimálně jedenáct nových songů od Snow Patrol. Vše začíná suprovou skladbou If There's A Rocket Tie Me To It, která mě velmi, ale opravdu velmi naladila a natěšila na zbytek alba. Bezpochyby jeden z nejlepších počinů na albu. Pokračuje to Crack The Shutters, což jest pohodová píseň na uvolnění, rozhodně není špatná a vcelku se mi začíná i líbit. Dále následuje již známá píseň, jelikož vyšla jako singl a to je Take Back The City. Osobně k ní mám dobrý vztah, líbí se mi refrén a přesto, že ji znám přes měsíc tak se mi neoposlouchala. Dále následuje Lifeboats, což je utahaný pohřebáček J. Opravdu na relax, trsat se na to nebudete. The Golden Floor je v pořadí pátý song a je podobný Lifeboats, jen je dotažený k dokonalosti. Ne, neumřete, ale zalíbí se vám. Mno další song mě taky dostává s názvem Please Just Take These Photos From My Hands. Co k tomu více dodat. Nedostává mě jen název, ale i jako celek, je to prostě podařený song. Poznám ji skoro hned, co se rozehraje, takže body pro ni. Super song, podobný jako dvojka. Další song bych přeložil jako „odlož tvoji sklenici/brýle“ :-D. Ano, jmenuje se to Set Down Your Glass a řadí se do skupiny těch pomalejších. Osobně bych ji dal mezi Lifeboats a The Golden Floor. A o planetách ohýbajících se mezi námi je další píseň. Velmi romantická, tedy i pomalá je The Planets Bend Between Us. Engines je opravdu jako motor. Konečně trochu rychlejší. Disaster Button je fakt skvělý song, skoro jako ten první. Milujem ho. Poslední „skladba“ se skládá z dalších tří songů: The Lightning Strike: (i) What If This Storm Ends? / (ii) The Sunlight Through The Flags / (iii) Daybreak. Myslím, že bouřka opravdu tímto songem skončila, docela to jde. A zpomalujeme s částí číslo dvě, která by jako chtěla připravit vyvrcholení v podobě Daybreak. A to nastává. Opravdu pěkné rozloučení s albem.

Zpěvák podává opravdu skvělý výkon, je to cítit z každé skladby. Snow Patrol se rozhodli experimentovat, zda-li jim to vyjde ukáže čas.

Tracklist:

01. If There's A Rocket Tie Me To It

02. Crack The Shutters

03. Take Back The City

04. Lifeboats

05. The Golden Floor

06. Please Just Take These Photos From My Hands

07. Set Down The Glass

08. The Planets Bend Between Us

09. Engines

10. Disaster Button

11. The Lightning Strike: (i) What If This Storm Ends? / (ii) The Sunlight Through The Flags / (iii) Daybreak

Total time: 58:11

Mikeš!

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP