středa 1. října 2008

Jsem v tom! nebo vtom????

Ne, opravdu se příštích devět měsíců nebudou moje články týkat správného výběru dětských dupaček a botiček, ale budem se tu teď zabívat českou gramatikou (proto bych požádala speciálně naše čtenáře - lingvisty o své vyjádření). O minulé češtině jsme se dostali k problematice, kdy napsat slovo dohromady s předložkou a kdy zvlášť (např. na horu, nahoru apod...). On ovšem použil jiný příklad (zřejmě nechtěně)... no tak jak napíšete třeba.. je v tom/vtom... ovšem jemu nedošlo, že jsme třída šestnáctiletých puberťaček a pod pojmem "je v tom/vtom" si představíme těhotnou ženskou a né tužku v šuplíku. Na konci hodiny se rozhodl, že nám tedy zadá úkol. A já ho teď zadám i vám a jsem zvědavá, jak se s tím poperete (správnou odpověď se dozvíme někdy v příštím týdnu).



4 reakce/í:

Anonymní,  3. října 2008 v 13:05  

kež bys byla zbouchnutá!

carol 3. října 2008 v 16:21  

Proboha!!! Kdo že mi tohleto přeje???

kačka 4. října 2008 v 11:31  

Asi někdo, kdo je naštvanej, páč ho někdo zbouchnul. Čistá závist :D.

Majča,  7. října 2010 v 17:14  

Tak ted mám opravdu dilema, ptž mi tam víc sedí vtom...ale přijde mi to divné :DD že lepší by bylo v tom..:DD

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP