sobota 7. března 2009

Týden je fuč a já v puč


Mám napsat článek. Zkrátka pro blogera Mikeše nic neobvyklého. Jenže se mi nechce, jelikož si nemyslím, že mé rozpracované články (spíše připravované) bych napsal dobře. Tak píšu tohle. Zkusím Vám, čtenářům, udělat jakýsi týdenní přehled s úvahou. Nevím, co se stalo v ten či onen den, ale vím že v tomto týdnu se zvedly a pak klesly hladiny některých řek (že by konečně ten bílej bordel nadobro roztál?), pak že Aleš Valenta řekl, že pojem ženatý-vdaná je jeden velký nesmysl apod. To by stačilo. Můj týdenní přehled jest takový: 5 dní škola, 2 dny „volno“. Tento týden ve škole byl ve znamení odpadávání. Ano, tu hoši od zedníků probourali zeď v učebně (teď je větší a hezčí, ta učebna), tu nám odpadlo strašně moc hodin. Bojím se, že příští týden bude ve znamení nahrazování a budeme tam trčet strášně dlouho. Kdo ví. Pak jsem v pátek, tedy včera, navštívil maturitní ples zemědělky v Čáslavi, blogerka Carol tam měla bráchu – Tondu. A taky tam měla Láďu, nového přítele (přeji hodně štěstí v dalším budování vztahu – neberte si příklad z Valenty). Pokud to vyjde, napíšu článek o nové antikoncepci (nemá souvislost s Carol a přítelem). A připravuji článek o novém albu The Prodigy.

3 reakce/í:

carol 8. března 2009 v 20:30  

Ehm, děkuju... jinak to je zajímavý nápad s tím přehledem

kačka 8. března 2009 v 22:11  

Já měla volno jeden den.

Anonymní,  8. března 2009 v 22:11  

Jenže pro mě bylo těžký si na něco vzpomenout tak sem musel najet na novinky.cz a tam projet týdenní události :-D

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP