pondělí 9. března 2009

Čeho je moc, toho je příliš


Jednou jsem zasnil. V mém snu jsem byl na nějaké akci, nevím na jaké, a měl jsem strašný hlad. Přišli jsme s Katkou ke stánku, kde se konala soutěž v počtu snězených hamburgerů za čas. Říkal jsem si, že to je dobrý nápad - najím se dosyta a ještě zadarmo. U čtvrtého hamburgeru jsem se vzbudil. To Rus Boris Isajev (48) soutežil taky - ale pojídal palačinky se šlehačkou a banánem. V Kalinigradu se uskutečnil "Týden palačinek" a komu chutnají tak nesměl chybět. A tak nechyběla soutěž kdo jich sní nejvíce. A právě zmiňovaný Boris se stal králem - snědl jich 43. Možná by jich stihl více, ale pravděpodobně kousek palačinky mu zaskočil v trávicím traktu a na místě zkolaboval. Lidé z obecenstva se ho snažili oživit, avšak marně. Král je mrtev, ať žije král! Spíše to nepřehánějte s jídlem, lepší od každého trochu a jen tak, aby vám nebylo blbě. Ode mě to sedí, já, který jím tolik, že mi je vždy blbě :-D Katka může potvrdit.
Váš kocour Mikeš
Tvůj kocourek Mikeš Káťo... ;)

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP