pátek 13. března 2009

Můj pejsek bufeťák

Nevěřili byste, kolik jídla se dokáže jen tak válet na ulici. Já osobně bych si toho nikdy nevšimla nebýt mého žravého pejska Donečka. On totiž hrozně rád jí a jí vše, co najde - problémy mu nedělá ovoce ani zelenina (teda až na mandarinky a pomeranče, těch se bojí), občas si pochutnává i na čerstvých pilinách.... no teď se mi už asi určitě nebudete divit, že takto žravý pes sní vše co potká. No ano i při takové procházce pořádně vyhládne a tak, když například potká na zemi rohlík, tak ho rychle bafne, začne se na mě ksichtit, jako že něco má a nehodlá se svého pokladu vzdát. Nejhorší je to okolo nádraží, tam už s ním vůbec nemůžu chodit, protože někteří neví, co je to odpadkový koš, takže se tam běžně povalují hranolky a podobné produkty rychlého občerstvení na kterých si už také mnohokrát pochutnal. Musím se přiznat, že mi to jako majitelce docela vadí, protože nikdy nemůžu vědět, co to na té zemi právě je, nebo proč to dotyčný vyhodil.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP