úterý 24. března 2009

Je panenství vůbec vyčíslitelné?


Většina dívek má za to, že panenství je pro ně to nejsvátější na světě co mají, a pokud se toho chtějí "zbavit", tak jen se člověkem, kterého milují. Ne však pro osmnáctiletou rumunskou studentku Alinu Perceaovovou. Ta se rozhodla své panenství vydražit v aukci.

"Vážím 49 kilogramů, měřím 173 centimetrů a jsem hnědooká Rumunka. Jsem nekuřačka a od gynekologa mám certifikát na to, že jsem ještě panna. Chci, aby mé 'poprvé' bylo výjimečné a nikoliv příliš náhlé a uspěchané," uvedla mladá dívka ve svém inzerátu.
"Vítěz dražby se mnou bude moci strávit celý víkend, za předpokladu, že uhradí mé případné náklady na cestu či pobyt v hotelu," zní inzerát Aliny Perceaové.

Důvod, proč tohle celé dělá, je, že nemá peníze na studia. Doufá, že by jí to mohlo vynést až 50000 euro, avšak tři dny před koncem aukce stojí její paneství "jen" 5000 euro.
Mikeš

3 reakce/í:

carol 25. března 2009 v 16:53  

Proboha taková anorektička!

kačka 25. března 2009 v 17:29  

To je tím, že neuváděla pravé informace, aneb je mi 45 a jsem furt panna :D.

Anonymní,  25. března 2009 v 17:36  

No byla tam i její fotka karol tak nemyslím :-D

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP