pondělí 23. června 2008

A zase jste chytřejší

Dovoluji si vám trochu rozšířit rozhled znalostí a prozradit, co se skrývá pod názvem Vale-tudo, vše začalo tak, že mi jednou napsal jistý Pepa...... Ok. řekla jsem si.... v našem rozhovoru jsme se dostaly k tématu sport, já jsem se překonala a rozepsala se opravdu pestře jako, že si jdu občas zaběhat, projet se na kole, také občas hraji volejbal. Konečně se však Pepík mohl předvést. Napsal Vale-tudo... hmm a co jako samozřejmě, že jsem tak blbá a nevím, co to znamená .. celý šťastný mi začal vysvětlovat o co jde (já vám raději našla přesnou definici ve slovníku) - bojové umění původem z Brazílie, jednu z nejtvrdších forem plnokontaktního boje s minimem pravidel, spojuje v sobě prvky Thajského boxu, jiu-jitsu, zápasu (???). No takže vám to trochu přeložím, když se rozhodnete provozovat tento sport odpadne vám zřejmě spousta starostí s důchodový pojištěním, rozlučte se s vlastními zuby,.. no prostě je to bojový sport, který je např. mě osobně opravdu velmi nesympatický a tímhle mě tedy opravdu neohromil, spíš se mi při představě dělalo nevolno. Zlatý fotbálek klucí držte se ho. Na světě jsou sporty, které mi připadají naprosto nesmyslné a ani bych je sporty nenazívala, přijde mi to jako naprostá blbost jen tak se poprat vyrazit si pár zůbů a zlomit několik žeber a za to pobírat plat. Nebo do sebe prát různé podpůrné prostředky a ve třiceti být na odpis a vypadat hůř jak 90-ti letá důchodkyně krmící holuby na Václaváku.. Žena, která vypadá jak mužatka by vypadala v koktejlkách asi jak gorila v sexy negližé - prostě to není přirozené.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP