úterý 3. června 2008

Postříkání Kaličem


Inu bylo, žilo, chlastalo a bůhví co ještě za devíti horami a řekami a tak dále se dělo v malebném městečku Čáslavi. Jednou jsem si takhle vyrazil s blogerkou Káťou ven, abychom prodrbali třetí blogerku Carol. Tu si takhle drbem, nejen Carol, ale někdy i po zádech a tak podobně (dál už to rozebírat nebudu, kdyžtak po 22 hod.) až jsme se dostali k jednomu nejmenovanému rybníku. Teď asi očekáváte název rybníka, ale takhle by to tedy nešlo, jedině až Čáslav zaplatí za reklamu. No tak si takhle sedneme, koukáme na hladinku, když v tom za námi zastaví auto. Modré auto. Kačka hned poznala učitele Kalivodu, kterého má na rujinu. A najednou vybafl rafan labradorský a skočil do té vody pro klacek Kaliče. Byl táááááááák rychlý, že už lezl vody a my na frajeřinku zůstali v doufání, že nás nepostříká. Bohužel, postříkal. Káťa to odnesla daleko hůře než já, měla zlité celé triko (pro pány: bylo bohužel černé, kéž by bylo bílé :) a kalhoty. Já sic byl taky zlit tak jsem hnedle uschl a pomáhal jsem usušit Kačku (příjemná práce ;) ). Takže si pamatujte: Nikdy nedrbejte Carol, jinak na Vás pošle stříkanec od Kaliče!

Ps: Většina je vymyšlená za účelem srandy, postříkaní jsme však byli.

-Mikeš

3 reakce/í:

Anonymní,  5. června 2008 v 16:38  

Proto Carol nikdy nedrbu xD

kačka 5. června 2008 v 17:59  

Fáákt jo? :D :D Jinak Outto vítej zase mezi námi, už sme si mysleli, že si měl nehodu :D..

Anonymní,  5. června 2008 v 19:38  

Díky za komentář.... otto

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP