neděle 29. června 2008

Recenze: Nové album The Offspring

I když moje krevní skupina je trance, tak dnes si vezmu na paškál nové album americké party The Offspring. Jeho název je Rise And Fall, Rage And Grace. Osobně si myslím, že každý si na tom najde svoje – jak songy silně připomínající starší skvělé časy, tak trochu novoty, experimentování a řekl bych, že místy velmi zdařilého. Album jako celek se mi líbí, ale přesto to budu hodnotit po písničkách, a ke každé dám bodové ohodnocení.

1. Half-Truism – první song nového alba vám připomene právě ty starší pecky, které jsou i po létech hodně hrané. 9 bodů z 10

2. Trust In You – jestliže první písnička připomene starší pecky, tak tohle je právě ta pecka, akorát nová ;). Pěkný text, celkově 10/10. Není k tomu co dodat

3. You’re Gonna Go Far, Kid – tohle je opravdu zvláštní song. Je docela veselý, rychlý, mě osobně se dost líbí, je to jak na houpačce :-D 10/10

4. Hammerhead – tenhle song vyšel jako první singl z tohoto alba a dalo by se říci, že už je z té nové éry TO. Ze začátku se mi rychle oposlouchal, dokonce jsem to i přeskakoval, až jednoho krásnýho dne jsem tomu fakt přišel na chuť. Není to špatné, nejlepší však také ne. 8/10

5. A Lot Like Me – taky něco nového v podání TO, a myslím, že velmi zdařilé. Jedna z nejlepších věcí na albu, 10/10

6. Takes Me Nowhere – tohle mě absolutně dostalo tím „předrefrénem“. Pro mě nejlepší song, 10/10

7. Kirsty, Are You Doing OK? – první pomalá romantická balada. Zcela si představuji jak na to s přítelkyní tančím ploužáka ;). 8/10

8. Nothingtown – není to špatné, ovšem něco tomu chybí… asi nějaká ta sůl :) 6/10

9. Stuff Is Messed Up – bohužel mě tento song dvakrát neoslovil, moc se k tomuto albu nehodí. 4/10

10. Fix You – další romantika v podání TO, už jen tím textem. Tohle je fakt úžasný, doporučuju pro zamilované ;) 9/10

11. Let’s Hear It For Rock Bottom – tento song není špatný, bohužel mě neoslovil, podobné jak Nothingtown. 7/10

12. Rise And Fall – poslední písen alba mi přijde zajímavým počinem, ovšem zatím jsem tomu nepřišel na chuť. Sice mi to nevadí, rád si ji poslechnu, ale text k tomu nehledám 7/10

Total time: 43:43 min

Album přijde ze začátku skvělé, zhruba tak do poloviny, pak už druhá polovina songů jako by neměla co předvést. Výjimka song Fix You. Celkově album vychází na 8/10.

Ovšem mé hodnocení je orientační a subjektivní, takže posuďte sami http://uploaded.to/?id=sgz5vx.

Mikeš!

7 reakce/í:

Anonymní,  29. června 2008 v 20:11  

Teda Mikeši, fakt dobré recenze..
aneb please comment, díky

kačka 29. června 2008 v 21:51  

MiKešI tak skvělý článek to zas není :D.

Anonymní,  29. června 2008 v 22:46  

Alespon jsem to celý napsal sám :-D Ne jak teorie o pekle :-D Mimo jiné o tom nám vyprávěl učitel když sme psali písemku :-D :-D

kačka 29. června 2008 v 23:48  

A jak mám takové téma asi napsat úplně sama bez žádného materiálu, aby bylo správné, ještě mě tu někdo sprdne, že to mám blbě. Já vím, už si mi to říkal.. ale řekni si to klidně ještě jednou, poslouchám.

Anonymní,  30. června 2008 v 1:06  

Já myslel, že jsi na to už zapomněla, že jsem ti o tom říkal... tak to promin, křivdím ti...

carol 30. června 2008 v 9:17  

Ale ale... nno tak se nehádejte xD xD oba máte fakt úžasné články :P

kačka 30. června 2008 v 12:16  

Já si dobře pamatuju, co si říkal ty ... mikeši. Njn demokratická Kája

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP