středa 18. června 2008

Hodně povyku pro nic

Opravdu nemám ráda poslední týdny školního roku. Profesoři jakoby zjistili, že žijeme a musí hned prověřovat naše znalosti, ale to je vcelku normální... a studenti se můžou přetrhnout, aby si na poslední chvíli opravili to, co flákali celý rok. Nechápu, proč se kolem toho dělá tolik povyku, opravdu ne. Podle mě známky na vysvědčení nejsou hlavním ukazatelem vědomostí studenta.

Osobně trpím (cca poslední tři týdny) syndromem předprázdninové psychózy, to znamená, že se mi opravdu nechce učit a v podstatě už mám prázdniny. Možná je to taky způsobeno tím, že je venku strašně vedro, popřípadě dusno. Proto se učitelé opravdu nemohou divit, že se mi na hodinách chce opravdu spát. Nedávno se mi stalo, že o hodině matematiky jsem si položila na ruce hlavu a trošku sem začínala na lavici usínat. Úplně nevnímajíc jsem koukala na učitele, pak sem zjistila, že i on na mě a míří na mě křídou a říká: "Já jen zaměřuju, kdybyste mi tu usnula". Pak jsem zjistila, že moje spolusedící tam pochrupávala hezky v sedě taky, takže z toho vznikla vcelku vtipná situace. Z toho můžeme jasně identifikovat jaké má předprázdninová psychóza důsledky.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP