středa 25. června 2008

Unsere Klasse 1

Rozhodla jsem se tu pro svoje potěšení napsat několik hlášek (třeba mnozí z vás nepochopíte pointu, ale to mi zas tak nevadí :>) naší třídy nebo spíš učitelů , kteří ten náš babinec musí učit a také tak trochu udělat shrnutí za celým prvákem. Začnu prof. matiky Pepou V. (mimochodem vášnivý cyklista - jezdí za každého počasí). Tvoří nerozlučnou dvojici s již zmíněným Kaličem, furt do sebe rejpou a nechápu, jak můžou vydržet v jednom kabinetě - no asi je to baví. - Já osobně proti němu nic nemám a jako učitel se mi zdá docela dobrý, některým spolužačkám se ovšem nelíbí jeho metody (nedivím se, když se musej učit) - no každý má své chyby, že?..., a proto budeme mít od září výměnu, zatím nemohu posoudit, zda-li to je dobře, či špatně, každopádně už teď vím, že mi jeho hodiny budou chybět, bylo to docela fajn ho poznat. Pohled na něj (podle K&K) se změnil i po maturiťáku jeho třídy, kde to jaksepatří rozjel a rozhodně bylo fajn ho vidět i jinak - je to také jen člověk. Podle mě je to skvělý učitel a takových by mělo být víc... takže bych mu tu chtěla za vše poděkovat. No třeba se s ním někdy ještě při nějaké hodině setkáme.... No a tady jsou jeho nejlepší hlášky, řekl jich opravdu hodně a tak jsem vybrala ty nejpoužívanější, nebo ty podle mě nejlepší. I když by vám mohlo přijít, že nám někdy nadává, není to tak, no tedy jako občas je, ale většinou spíš jen tak ze srandy rejpe. =:)
  • Jste úplně jak jantaři!

  • Já za to nemůžu, že jste zabrzdění!

  • To jsou termíny, jako když lezete ze stromu!

  • Výborně, výborně, jen jim to pěkně nakuřte!

  • a nesmí chybět klasika: Surová neznalost!!!!

2 reakce/í:

Anonymní,  26. června 2008 v 16:31  

Musím přidat jeden od nás ;). Spolužák byl zkoušenej a měl ruce v kapse... a učitel: "Kdo má ruce v kapse, tak si honí vrabce" :-D

kačka 26. června 2008 v 19:28  

A co by říkal holce?

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP