pátek 15. ledna 2010

Twillight: Nový měsíc recenze

Začíná přituhovat.. světlo světa spatřil druhý filmový díl slavné ságy Twillight. Díky prvnímu dílu měl velký úspěch a překonal i tržby posledního dílu Harryho Pottera.

Čestně musím říct, že jednička mě opravdu nezaujala, a tak jsem měla i nevalné mínění o Novém měsíci. Kupodivu se konečně začalo něco dít, Bella se konečně rozešla s Edwardem, což se mi moc líbilo. Jo má super káru, ale jeho bílej ksicht a rudé rty opravdu moc nemusím (co je na nich k zulíbání?). Vždyť to není vůbec sexy! Tělo má jak syn mlékaře a vlasy no comment. Po jejich tvrdém rozchodu, Bella truchlí pár měsíců a nakonec si nabrnkne vlkodlaka Jacoba, s kterým je jen proto, že nechce být sama. Nechápu co na tom upírovi vidí, tohle je fakt jiná třída. Hmm :)
Ale né ona má furt ráda upíra a miluje je vlastně oba, ale jednoho míň. Je fakt hloupá.
Co se mi opravdu nelíbilo a kazilo dojem celého filmu je hekání u letmých polibků. Ten kdo na film nekouká a jen poslouchá, by si mohl myslet, že jsou na vrcholu blaha. Působí oba opravdu nepřirozeně.
Musím uznat, že film byl plný různých vtípků či sarkazmů, aspoň byl záživnější. Na druhou stranu byl hodně sentimentální, ufňukaný a plný nesmyslných žvástů. Nechápu, jak někdo může slibovat upírovi lásku až na "smrt". Zkrátka sentimentální bláboly, které se líbí lidem, kteří nikdy neměli vztah, protože takhle to nefunguje a hlavně není.
Dvojka se mi líbí víc než jednička, to je můj názor ;).

2 reakce/í:

mikess,  15. ledna 2010 v 19:19  

:D :D :D hustěě

Anonymní,  16. ledna 2010 v 17:22  

co? Kačka

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP