pátek 8. ledna 2010

Kdyby vedení raději vyvěšovalo včas změny rozvrhu!

Vedení školy si asi myslí, že dělání obyčejných referátů a různých podobných útvarů, není pro střední školu našeho formátu dostačující. Proč by třeťáci nemohli udělat projekt, který jim dá zase o dost práce navíc. Navíc se učitelé asi dohodli, že nám toho co nejvíce utají, abychom měli nějakou představu. Miluji tuhle školu! Zvlášť její vedení.

Nejlepší joke je, že tenhle projekt si zasloužila naše polovina, která má na INT aktivního Kvapila. By mě zajímalo, kdo to bude nakonec dělat. No kdo asi, že jo. A tak je to zřejmě se všemi obory.
Jestli jsem to pochopila dobře tak ekonomický lyceum zpracuje něco o panovnících v angličtině. Podotýkám, že to bude dělat ta tzv. slabší skupina :D. Ale je raději nerozebírat. Učitelka bude mít co opravovat. Strojaři na toto téma udělají internetové stránky a mi uděláme výslednou kalkulaci všech nákladů a blabla. By mě opravdu zajímalo jak tohle může vypadat v reálu.
Nakonec vše skončí prezentací nebo nějakou obhajobou.. To asi gympláci dělají furt, že jo.
Takže na nás tenhle projekt vyzkouší a pak uvidí, jestli bude každý rok. Jako kdyby nestačili státní maturity. Pokusní králici jsou sice důležití, ale nemám ráda, když jsem jím já!

2 reakce/í:

ell 9. ledna 2010 v 12:27  

Upřímně řečeno, připadám si hůř než pokusnej králík - spíš jako cvičená opice v cirkusu - jen skákat jak se pískne a dál nezájem....

kačka 10. ledna 2010 v 23:20  

Tjn kam se na nás hrabe gympl :D

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP