pátek 22. ledna 2010

Dívčí svět je taky dost komplikovaný

Holky, přemýšleli jste někdy jestli byste se chtěli narodit jako kluk? Já teda ano, ale došla jsem k názoru, že jsem ráda, že jsem žena. Jediné, co se mi opravdu na tom nelíbí je porod a gynda, že musím vařit a uklízet. Klučičí svět mi totiž přijde plný bitek, fotbalu, smradlavých věcí, bolavých koulí a sprostých slov. Snad tento výčet nikoho neurazí, je to jen nevinná sranda :).

Ale jak jsem o holčičím světě přemýšlela stále víc do hloubky, tak mi už nepřijde tak růžový. Má totiž spoustu negativ, které už beru téměř jako samozřejmost.

POMLUVY
Tak to je snad to nejhorší včetně přetvářky. Holky pomlouvají rády, stejně jako kluci. Jsou ale pomluvy, které nikomu nevadí (já bych to ani nenazvala drbáním :) a naopak ty, které šíří nějaké dobromyslné drbny a vytrubují do světa ty největší nepravdy a lži.

PŘETVÁŘKA
Navenek se tváří jako největší kamarádka, ale za zády vás s radostí pomluví. Podle mě je velké mínus neumět říct věci jak se mají. Upřímnost je ve vztahu hodně důležitá. Takhle se jen kupí problémy a neshody.

POVRCHNOST
Holky mají ve zvyku koukat hodně na vzhled jiných holek nebo kluků a stále se porovnávat. Popřípadě někoho zdrbnout, když se neobléká podle poslední módy nebo má nepovedený účes. Hledáme na ostatních negativa, abychom měli lepší pocit a pozvedli si trochu sebevědomí.

SLOVA
Kluci se mlátí pěstmi, holky zase na sebe většinou útočí slovy. Slova jsou mnohem horší než nějaké fyzické rány. Nic nedokáže víc zranit, zklamat, urazit a psychicky zdeptat než obyčejná slova.

Holky mají spoustu negativních a ještě víc pozitivních vlastností a najdou se i takové, které takhle nejednají (nebo si to nechtějí přiznat :). Každá jsme totiž originál, tak si toho važme!

2 reakce/í:

StrejdaZak 15. února 2010 v 14:43  

Ahoj !

Moc pěkné zamyšlení, myslím že chlapi mají taky svých problémů dost, stejně jako holky. máme to tam dáno společností v které žijeme, fyzickými dispozicemi kterými disponujeme (kluci sílu, holky mazanost, apod) a pak taky záleží na povaze člověka.
Nejlepší je podle mě tohle neřešit a hrát s kartama které člověk má v ruce :)

Jenom k těm slovům - Myslím, že zlomená čelist a nos bolí víc než urážky :D

kačka 23. února 2010 v 17:55  

Jo s vašimi názory souhlasím, ale to už by bylo hodně složité zamyšlení :). Fyzická bolest je strašná, to jistě, ale ta psychická (urážky, intriky) ještě horší.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP