úterý 25. listopadu 2008

Meeting, briefing na gyndě

Už od rána byl včerejšek dost divný. Obě blogerky jsme totiž zaspaly, na tom by v našem případě nebylo nic divného, my sme se ale probudili ve stejnou chvíli... za dvě minuty půl osmé(asi telepatie). Nicméně jsme školu stihli a spolužačky se dokonce divili, jaktože jsme tentokrát přišli tak brzo. Po skončení šestihodinohvého utrpení jsme šli domů. Úplnou náhodou nás kámoška poprosila, jestli bysme jí nedoprovodili na gyndu, že to máme stejně po cestě. Nakonec jsme se rozhodli, že tam s ní počkáme v čekárně. Zabrala jsem se do diskuze nad nějakým rok starým vánočním časopisem a v tom mi Kačka řekne: "hele je tady tvoje máma". No jako byl to pro mě fakt šok, ale zas tak hrozné to nebylo - jen si myslela, že jsem za školou :) (no samozřejmě že pak šla máma s tou kámoškou spolu do sesterny páč se to bere takhle po dvou). Pak ovšem přišel další šok. Vedle mé mámy najednou seděla bývalá spolužačka ze základky (viz černá kamarádka :D), kterou jsem neviděla už alespoň 3 měsíce. Přiznám se, že to bylo docela milé překvapení, i když se vůbec nezměnila ;). To už na mě jako bylo fakt docela dost. Tolik náhodných setkání a zrovna tady. No pak už mě zajisté pochopíte, že mě nepřekvapilo, když se tam najednou objevila moje bývalá fyzikářka ze základy... Odtamtud jsem pak ještě musela ještě na námko a opět jsem potkala a viděla tolik známých že jsem byla ráda, když jsem přišla domů, vyndala jsem fůru jídla z ledničky a sesunula se k televizi.

3 reakce/í:

Anonymní,  25. listopadu 2008 v 20:31  

proto jste se včera tak tlemili :D mj. kdo je černá kamarádka? :( Simonka?

Anonymní,  27. listopadu 2008 v 6:11  

ahááá

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP