středa 19. listopadu 2008

Kolik váží moje hlava...

Napadlo vás někdy, kolik váží lidská hlava? Vážili jste si někdy tu svoji? Přiznám se... já ne. Mé myšlenky bohužel zřejmě nejsou na tak vysoké úrovni. Naštěstí jedna má ehm nejmenovaná spolužačka tento pokus provozovala. Dokonce mě přemlouvala, abych to také zkusila. Já na ní ale jen zděšeně koukala a nechápala jak to technicky provozovala xP xP. Musíte si prý lehnout na záda a hlavu položit na váhu. Potřebujete k tomu ale samozřejmě druhou osobu, která se podívá na kýžený výsledek. A jak je to tedy s váhou této části těla? Průměrná hlava váží 7,5 procent těla. Tž. například ten, kdo váží 40 kg má hmotnost své makovičky 3 kg. No... tak tedy doufám, že jsem vás třeba inspirovala a hned půjdete oprášit svoji váhu. Jen vám tedy můžu zaručit že se na vás ostatní členové domácnosti budou dívat divně... ale každá vědě potřebuje své oběti :)

1 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP