pátek 28. listopadu 2008

The Killers – Day & Age

Toto album se nese v podobném duchu jako předchozí dvě, nicméně bych řekl, že The Killers se opravdu vydali kupředu tou správnou cestou. Toto album se vám dostane pod kůži zhruba po pátém poslechu.
U Snow Patrol to bylo tak po dvacátém pátém a stále jste si tím nebyli jisti. Myslím, že optimální je právě těch pět poslechů, jelikož pokud ho den vynecháte tak vám přijde jako nové, neoposlouchané a při tom známé a těšíte se na každou píseň. A to doslova. Tracky jsou velmi, velmi dobré. Už otvíračka v podobě Losing Touch je výstavní killerský song. Pomalý, ale velmi jistý. Pak přijde na řadu první singlík, který jsem vám posílal v některé z předchozích novinek. Ano, je to Human. Musím říci, že ani po měsíci se mi neoposlouchal, ba naopak – líbí se mi ještě víc, více ho chápu. Pak přijde můj nejoblíbenější song na albu – Spaceman. Rychlý, výstižný, myslím, že uchvátí na první poslech. Oh what a lonely night! Pokračujeme veselou, cirkusáckou písní Joy Ride. Na první poslech jsem ji miloval, na druhý už trošku klesla. Ale refrén je úchvatně sarkasticky veselý. Další song je jeden z těch pomalých ploužáků, ještě mi plně nepřirostl k srdci, ale potenciál má. A je to A Dustland Fairytaile. Toto je Váš život je lehce veselá, nenápadná a zvukově malebná píseň. Dále nám zpěvák připomíná, že nemůže zůstat. Nevím proč, ale vystihl to opravdu pohodově. Neon Tiger zní skvěle jak naživo, tak i na albu. Jedna z těch oblíbenějších. The World We Live In je taková trochu retro píseň. Pohodlně navazuje na předchozí písně. Nejdelší písnička na albu, Goodnight, Travel Well, je také ta nejutahanější. Pokud chcete usnout, tak u tohohle se vám to povede. A Crippling Blow je první bonusová píseň na albu a moc se mi líbí. Těžko se to popisuje, ale ten refrén je vychytanej. A poslední song je skoro bez komentáře, zkrátka great. Zapomeňte na to, co jsem řekl!

Tracklist:
1.
Losing Touch 04:14
2. Human 04:06
3.
Spaceman 04:45
4.
Joy Ride 03:34
5.
A Dustland Fairytaile 03:46
6.
This Is Your Life 03:39
7.
I Can’t Stay 03:06
8.
Neon Tiger 03:05
9.
The World We Live In 04:39
10.
Goodnight, Travel Well 06:52
11.
A Crippling Bowl 03:37
12.
Forget About What I Said 02:56
Total time…………………………………………….48:19

Mohu s klidem říci, že The Killers se opravdu posunuli vpřed a je to opravdu skvělé album. Dávám 9,5/10 bodu.
Zdraví vás mačoun.

5 reakce/í:

Anonymní,  28. listopadu 2008 v 15:36  

kdo je mačoun? :D ehm...respektivě autor článku? :-P

kačka 29. listopadu 2008 v 14:06  

To je asi na tvou počest :D :D.

Anonymní,  29. listopadu 2008 v 14:25  

aha :-/ někdo asi viděl, že mám Killers "rád" :D

Anonymní,  30. listopadu 2008 v 18:25  

Já nic neviděl. To jen tak ze srandy, aby všichni kdo sem chodí (já ty kája káta) viděli jak se jmenuješ po přejmenování.

kačka 30. listopadu 2008 v 21:03  

Jenom čtyři lidi? Tak to je bííída. Kájo, balíme to!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP