neděle 27. července 2008

Záhada Atlantidy

Atlantida se řadí mezi jednu z největších záhad lidstva, protože tajemství ztraceného kontinentu nikdo jakživ nerozluštil. O Atlanidě samotné bylo napsáno cca 25000 knih, hledali ji různí lidé, zejména vědci a šarlatáni např. Einstein.
O její existenci se jako první zmínil Platon ve spisech Kristias a Timaios – Když prý bohové stvořili svět, Poseidon, vládce všech moří, od nich dostal darem Atlantidu. Její obyvatelé jsou prý schopní bojovníci, dokonalí a krásní lidé. Po neočekáváné přírodní katastrofě byla Atlantida pohřbena na dně moře. Podle pověsti se také jednalo o nejvyspělejší civilizaci v tehdejší době (4. st. p.nl), která byla vysoce pokročilá. Žili v blahobytu a moudrosti a vládli jim samozřejmě jenom spravedliví a dobří králové. Avšak chybička se vloudila a tak začali propadat lidským tužbám (majetek). Proto se Zeus rozhodl Atlantidu zničit a seslal na ně 3 pohromy. Někteří jedinci to předvídali a tak se stačili přesunout na východní a západní kontinent. Samozřejmě, že i v této době se vědci snaží najít zapomenutou Atlantidu, avšak drtivá většina tomu nevěří (a já také ne :).

2 reakce/í:

Anonymní,  27. července 2008 v 13:50  

Opět nový vzhled, ani jsem si nezvykl na předchozí :-D
Opravdu mooc povedený, líbí se mi ještě víííc!!!

kačka 27. července 2008 v 14:25  

Tak to dopadne, když mám času nazbyt :D. Ten minulý mě už začal popravdě nudit.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP