pátek 11. července 2008

Stop Tokiákům?

Svět mladých pubescentů je ohromně zajímavý, rozmanitý a já nevím, co ještě. V tomto věku si člověk utváří svoje vlastní názory, potkává lidi, kteří ho v tomhle ohledu ovlivňujou, začíná zapadat do různých skupin a objevuje různé hudební styly. Někteří lidé milují hip-hop a zase jiní by tyhle lidi vraždili. Někdo je zase tvrdý rocker, nebo metalista a takový diskofilák nemusí mít pro něj taky pochopení. Taky mě dostávaj lidi, co mluví o nějakém hudebním stylu, když o něm skoro nic nevědí. (trance není disco, a pop není rock :)
Když vypukla mánie jménem Tokio Hotel, šla úplně mimo mě, až teď, když se otevřeně říká, že Tokio Hotel jsou vlastně převlečený holky, tak si této skupiny začínám všímat. I velká sláva jednou opadne, no. Tuhle skupinu nemám moc ráda, ale asi je to hlavně díky jejich šíleným fanynkám.
K hudbě samozřejmě neodmyslitelně patří i styl života, oblékání a chování. Tak se dostávám k další myšlence a to, že všeobecně je známo, že takový emaři, či ghotici se řežou do rukou a vůbec jsou v depresích apod.. Já osobně oba styly poslouchám oba styly a ne právě málo a nikdy jsem se neřezala ani žádný podobný krávoviny, které dělají jiné husičky, protože si myslí, že k tomu stylu to zkrátka patří! Soudit člověka opravdu nemůžeme podle stylu hudby, či oblečení ale jeho chování (za to už ta hudba fakt nemůže :D).

2 reakce/í:

Anonymní,  11. července 2008 v 13:32  

Opravdu zajímavý názor ;) souhlasím s ním

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP