středa 9. července 2008

Letec - naše plesová láska

Už mi to přijde, jako strašná doba, co jsem se seznámila s Jirkou aneb letcem na jednom nejmenovaném plese, takže jdu napsat oslavný článek pro zachování památky.

Naše seznámení bylo poněkud vtipné, on pil z placatky nějaký alkohol tipuju, skoro se jím zadusil, já se mu začala smát, ruka dala ruku a vyzval mě k tanci. Musím mu přiznat, že je opravdu vynikající taneční partner. Pak jsem ho donutila, aby se seznámil i s Karolínou a daly jsme se i na něco malinikého pozvat (to se tak dělá, že jo). Dobře a teď teprve, co se stane, když promluví, že jo. Normálně - nenormálně chrlí různé zeměpisné zajímavosti ze svých cest, nebo zkrátka co ví ( v některých případech i co neví). Pokecali jsem si o tom, že je lepší, když se učím ruský jazyk než německý. Pak jsem se dokonce dozvěděla, že jsem sibiřský typ, což je hrozně zajímavé zjištění (a Karolína Slovensko, pro info). Ohromil nás historkou o ztracených kufrech o kterou se zkrátka musím podělit. "Chtěl jsem zkrátka letět do New Yorku z Amsterdamu a z New Yorku do Los Angles, ale ty kufry byly v Houstonu. A já vůbec nevěděl, co s tím.." o téhle historce jsme mluvili snad přes půlhodiny, ale nikdy jsme se nedozvěděly, jak dopadla. No to je věčná škoda. A teď jak vůbec vznikla přezdívka letec. Takže úplně jednoduše mi řekl, že jeho známý má nějaké soukromé letiště a on si kdykoliv může jít zalétat. Tak se ptal zda sem letěla, a když zjistil, že ne, tak mi nabízel soukromé hodiny. Takže to je nepřesná definice slova letec :).
Byl navíc strašně otravnej, protože od nás stále mámil (mi to připomnělo Labyrint světa a ráj srdce, jinak ten jsme taky řešili) čísla a kde bydlíme, tak jsme si trošku vymýšleli, ale fakt jen trochu. Jinak jako letec, přes veškerou jeho otravnou povahu a tak, je docela v poho, je to gentleman a zkrátka vynikající taneční partner. Největší bomba byla, když jsme ho potkaly na dalším plese na kterém bychom ho vůbec nečekaly. No zkrátka ... nám se stýská Jirkooo alias letče!!!

4 reakce/í:

Anonymní,  9. července 2008 v 14:58  

:-D :-D A moje plesová láska tohle napsala :-)

kačka 9. července 2008 v 16:57  

Chceš taky oslavný článeček? lol

Anonymní,  9. července 2008 v 21:39  

Radši snad ani ne :-D

kačka 10. července 2008 v 21:47  

Škoda, mohl to být kvalitní článek.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP