čtvrtek 10. července 2008

NECHCEME

Domnívám se, že i ten, kdo se minimálně zajímá o politiku se doslechl o radaru, který by měl vzniknout na našem území, kdesi v Brdech. Nechápu, proč nám ho sem cpou, když ho tu většina národa nechce (spoustě těch, kteří ho tak prosazují se zřejmě zvýší obnos miliónků na kontě). V úterý byla podepsána smlouva, která výstavbu radaru povoluje. Jako by nestačili protesty, demonstrace, petice... Těm, kteří o tom rozhodují je to jedno a furt vidí jen ten úžasný radar. Bojí se referenda, protože vědí, jaký by byl výsledek, že by ho lidé odmítli. Podle mě je to věc, o které by si měl rozhodnout celý národ. Upřímně mám větší obavy z toho radaru než z teroristů. Nepříde mi správné, aby sme si sem takhle pustili Američany, vždyť před dvaceti lety jsme se sotva zbavily Rusů a byly jsme za to rádi. No na konec by to mohlo dopadnout i tak, že bychom je tu měli všechny. Američani by si tu hráli s radarem a Rusové by jim k tomu nakonec dělali chůvu, aby nezlobili. Zastánci mluví jen o výhodách, já je ale nevidím. Tak jsem tedy zvědavá, jaká bude naše (bez)radarová budoucnost.....

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP