pondělí 21. prosince 2009

Láska na první pohled? NE!

Věříte na lásku na první pohled nebo jste zarytí kritici tohoto názoru?

Já jsem toho názoru, že když se s někým prvně seznámíte, neznáte jeho vlastnosti, chování, zvyklosti, nálady a můžete hodnotit jenom podle vzhledu, tak o lásku opravdu nejde. Podle mě jde spíše o prvotní okouzlení a sympatie k druhé osobě. Někdo tomu říká taky zamilovanost.
Láska k osobě je cit, který se těžko buduje a ještě hůř udržuje, je o důvěře, je to první osoba, které se svěřujete s problémy, je to brát druhého jaký je, pomáhat mu, být pro něj oporou i ve špatných dobách, naslouchat mu, mít pro něj pochopení a hodně dalších věcí.
U prvního setkání hraje tedy velkou roli tělesná přitažlivost, vzhled, oblečení či gesta. Váš objev se vám tedy hodně líbí, tak se s ním seznámíte a je jen na vás jak s novým vztahem naložíte. Může jít o krátký vášnivý vztah nebo o lásku na celý život. Ale určitě jej neovlivní jak moc jste byli okouzleni u prvního seznámení, ale o tom jak si rozumíte ve vztahu a to zjistíte až časem.
Někdy i z na první pohled fajn holky či kluka se vyklube grázlík.

4 reakce/í:

Adéla 21. prosince 2009 v 21:54  

Já na lásku na první pohled věřím, ovšem ne každy a vždy se zamiluje spravně, že ?? :-)

kačka 23. prosince 2009 v 0:31  

Jde jenom o slovíčka. Každopádně každý má svůj názor a nikomu ho neberu ;)

Veru 23. prosince 2009 v 17:54  

Já asi lásku na první pohled poznala...;-). Ale je fakt, že jsem ho neznala, a tak mě jeho chování občas zarazí, ale musela jsem se naučit to respektovat...

kačka 24. prosince 2009 v 15:56  

Tak u mě byly taky obrovské sympatie, ale netroufla bych si tvrdit, že z toho bude to co je :D. Jj poznáváš ho, čím dál tím víc. I o tom to je ;). Tak ať se máte rádi čím dál víc!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP