neděle 23. srpna 2009

Prý: svoz je zajištěnej

Včera jsem byla fakt naštvaná! Na koho? Na Kutnou Horu!

Zkrátka a jednoduše jsem koupila lístky za cca 400 Kč, protože jsem chtěla udělat radost i svému přítelovi. Jednalo se o večerní prohlídku Kačiny. On však nemohl, protože se zatím ocitl v nemocnici. Tak jsem tedy nakonec požádala sestru, jestli by nejela.
To, že jsem skoro nestihli ani vlak tam, vytahovat raději nebudu. S velkým téměř půlhodinovým předstihem jsme čekali na místě svozu U Kata. Ale bylo to moc podezřelé, jelikož tam nikdo jiný nečekal. Nečekala jsem, že jich tam bude nějak moc, přece jenom většina raději pojede autem. Já měla jet taky a nic takového by mě netrápilo. Autobus nejen a nejel a mě bylo jasné, že ani nepojede.
Mezitím jsme okoukli i druhej vchod, ale tam taky nikdo. Jen jeden úchylnej dědek, co špatně slyšel a hrozně si chtěl povídat. Snažila jsem se udržet zdvořilostní rozhovor a rychle vypadnout, protože fakt vypadal úchylně. Jediný, co nám poradil, byl stop.
Ovšem než bychom někoho stopli, tak by to trvalo asi dost dlouho. A navíc ani nevím, kterým směrem ta Kačina přesně je :). Ještě ke všemu by mi rodiče nepoděkovali, kdyby se něco stalo. Takže ten byl definitivně vyloučen, takže jsme se tam fakt neměli jak dostat. Nebyl ani nikdo, kdo by nás tam hodil. Ovšem, když jeden je v Praze, druhej v nemocnici :).
Takže takhle mi propadli těžce sehnaný lístky a nic z toho. Akorát jsem ještě utrácela za zbytečný vlak.. Zase se mi utvrzuje, že KH nemám ráda stejně jako jejich některé obyvatele.
Žijte v míru.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP