čtvrtek 27. března 2008

Fotbalový meeting v cukrárně

Včera jsem s kámoškou o polední pauze zašla do cukrárny (významná událost=)), daly jsme si nějaký ten pamlsek a sedly ke speciálnímu mini stolku. Začaly probírat co nového (znáte to....). Neustále nás ovšem vyrušoval hluk z vedlejšího salónku. Seděl tam totiž celý fotbalový klub našeho města. Kdo by čekal namakané fotbalisty v cukrárně? Já jsem se tedy opravdu divila, v takové hospodě s pivkem v ruce by mi to přišlo mnohem logičtější. Pohled to byl vskutku zajímavý, popíjeli kafe a diskutovali o strategii na letošní sezónu. Dokonce jsme vyslechly i nějaké to strategické tajemství, ale psssssst. Samozřejmě nechtěně, poněvadž byli opravdu hluční a my dvě jsme se musely chvílemi dokonce i překřikovat. Vzpomněla jsem si při tom na jednu přednášku ze základky, místo vyučování jsme totiž právě s některými z těchto fotbalistů měly besedovat (samozřejmě že o fotbale) aspoň jsme se ulily z hodiny, ikdyž mi celá estráda přišla mimořádně trapná. Seděly jsme tam a celou dobu se dívaly na kluky v nažehlených košilích a růžových trikách. Dodnes nevím, čím mi byla tato přednáška prospěšná, měli nás asi přesvědčit, abychom začaly chodit na jejich zápasy... A aby toho nebylo dost, po skončení se s nimi začaly některé holky fotit a podepisovat si od nich různá místa na svém těle a to i přes to, že je viděly snad poprvé v životě.....

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP