čtvrtek 29. ledna 2009

Stmívání

Po velice dlouhé době jsme se s panem, občasným bloggerem Mikešem, vypravili do kina. Název snímku zněl velice slibně a popis nás úplně zaujal. Námět lásky upíra a neobyčejné dívky je minimálně zajímavý.

Film je natočen podle knižní předlohy a to světového bestselleru Stmívání od Stephenie Meyerové. Knihu jsem nikdy nečetla a to je možná kámen úrazu, proč mě tento film moc nezaujal. Možná to bylo i tím, že jsem čekala něco jiného, protože pod pojmem akční film s prvky hororu, si nepředstavím romantický snímek.

Děj je jednoduchý na pochopení a dá se shrnout v pár větách. Pobledlá Bella se stěhuje ke svému tátovi do vesnice Forks, protože její matka chce cestovat se svým přítelem. V první den školy si na biologii sedne k vápnem natřenému upírovi Edwardovi Cullenovi. Ona z něj nemůže, on uteče. Další den je z něj úplně paf. On se ale furt cuká a touží po její krvi, přestože je vegetarián. Pak se nějak sblížej . Ona odhalí jeho tajemství a už to jede.

Tento film si určitě své příznivce našel vzhledem k přehledům návštěvnosti Stmívání v Čechách a v celosvětovém měřítku. Možná je to díky hlavnímu představiteli, známého díky roli Cedrica Diggoryho z Harryho Pottera 4, Robertovi Pattinsonovi na kterém si určitě nejedna holka smlsne.

Ve třech bodech jsem si byla naprosto jistá.

Zaprvé, Edward je upír.

Zadruhé, část jeho osobnosti - a já nevěděla,

jak silná je to část - žízní po mé krvi.

A zatřetí jsem do něho bezvýhradně a neodvolatelně

zamilovaná

4 reakce/í:

Anonymní,  30. ledna 2009 v 1:59  

Někdo mi vyfouk recenzi! :-D Ale je to skvělé, napsal bych to hůře :-D Vápnem natřenému upírovi *LOLLOLOOL*

kačka 30. ledna 2009 v 11:48  

Můžeš jí napsat taky :D.

Thery,  25. srpna 2009 v 16:11  

Ano. Je to jednoduché, ale příběh nádherný. A kniha? Jednoduchá, ale příběh nádherný. Zkrátka je to všechno strašně jednoduché, ale nádherné. Pro romantičky v náciletém věku je to přesně ten film, který na plátnech momentálně chybí. A Edward (natřený vápnem - výstižné :D) je obzvlášť přitažlivý ;) Zkrátka pastva pro dívčí oči. Můj přítel ten film nesnáším, protože žárlí. Vždycky má rejpavé poznámky, když vidí, jak se na Edwarda tvářím :D

A jinak? Perfektní blog, perfektní články a super postřehy. Jen tak dál!

kačka 25. srpna 2009 v 22:40  

Mě se teda Pattison líbí víc, když nemá bílou tvář ;). Jinak čti tento blog dál a moc děkuji za komentář ;). Hezkou noc.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP