neděle 4. ledna 2009

BLACK SYMPHONY

Musím se s čtenáři tohoto blogu podělit o moje dojmy z DVD od Within Temptation, jenž jsem dostala jako vánoční dárek a tímto bych za něj chtěla poděkovat ;).

"THIS REALLY IS THE GREATEST
SHOW ON EARTH" KERRANG!

Tak toto hlásá nápis na přebalu speciální edice 2 DVD a to Black Symphony a nezbývá mi nic jiného než souhlasit.
Ti co jsou aspoň trochu zasvěcení vědí, že to už není taková novinka, ale stále se dotýká roku 2008. Můžete se těšit na celých šest hodin neuvěřitelného projektu (+další bonusy, které jsou hlavně na druhém DVD).
Black Symphony (tj. živý koncert z Rotterdamu) vám téměř vyrazí dech, nejen protože já jsem jejich fanynka, ale jedinečný koncert se živým orchestrem na vás zkrátka udělá dojem. Jejich spolupráce je fenomenální počin a celé dílo působí na poslech zkrátka překrásně.
Můžete se těšit i na další přizvané hosty jako Anneke (Somewhere - překrásná emocionální píseň, která s doprovodem orchestru získává úplně jinou formu), dále je to starý známý Keith Caputo (What have you done - z tohoto duetu srší neskutečné množství energie).
Dále se můžete těšit např. na kultovní píseň Angels, úžasnou a dechberoucí Our Solemn Hour, nebo třeba Ice Queen, která je kdysi vynesla do podvědomí lidí.
Musím pochválit také různé efekty, které vystoupení doprovází. Tímto se koncert stává úžasnou podívanou.
Kdyby vás už nic jiného nebavilo, tak se můžete koukat aspoň na Sharon a její super šaty, které mění snad každé tři písničky. A že jí to ale sluší!

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP