pondělí 26. října 2009

Nesnáším zimu

Už je zima, už je mráz, kam se Katko, kam schováš?


Necháme těchto pošetilých kulturních vložek... je mi zima... a tomuto bych chtěla i věnovat dnešní článek.
Přišla nečekaně, neohlášeně a výměna žádných bund za zimní bundy proběhla bleskově. Žádný podzim snad ani nenastal. Jestli ano, tak proběhl bez mého povšimnutí. Už v říjnu sněžilo, teď už nesněží, ale je pořádná zima a já zimu opravdu nemám ráda.
Nemá žádné výhody. Všude musíte chodit nabalení jak koule, mrznou a červenají vám uši, nos i ruce, kolikrát chytnete nějakej ohavnej vir a vážně se mi nechce ráno vstávat. Tyto dny bych někdy opravdu raději prospala. Nejvíc nesnáším ledový vítr, který mi šlehá do tváře. Já zkrátka nemám ráda zimu, a tak to už asi zůstane. Ovšem líbí se mi Vánoce, ale to již taky není to, co to bývalo :).
Aspoň se můžu těšit na podzimní prázdniny a státní svátek. Je úžasné být někdy i doma.

2 reakce/í:

Unknown 8. listopadu 2009 v 13:19  

Já mužu s tebou jen souhlasit. Chce to sníh a né tady tohle to počasí.Fuj fuj fuj.

Anonymní,  8. listopadu 2009 v 18:22  

Jojo sníh je mnohem lepší než vítr :). Katheriin

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP