pátek 9. října 2009

Mezinárodní sociální web. Je opravdu tak strašný?

Jako všichni, kteří žijeme v tomto moderním světě, víme, že Facebook je celosvětově proslulá sociální síť. Jsou lidé, kterí jsou k ní skeptický, stejně jako jsem byla já a pak ti co ho zbožňujou.
Fejs vlastně není nic úžasného a nového. Sociálních webů je hodně např. lide.cz, libimseti.cz nebo třeba myspace.cz... Na FB si můžete přidávat nové přátele, psát krátké statusy o tom jak je vám příšerně či vystavovat fotky (můžou je vidět přátelé, nebo i přátele vašich přátel či všichni - je to jen na vaší volbě). Co mě na FB asi nejvíc upoutalo jsou různé testy, i když jsou někdy úplně vedle. To mě na něm udrželo spolu s hrou Farmville či Yoville (už mě ali tolik nebaví. Není nad ikariam)..
Navíc si třeba do přátel můžete přidat svého oblíbeného herce či zpěváka, ale většinou to bude spíš podfuk. Proto je lepší vyhledat si jeho website na FB.
Určitě se vyplatí se zkusit registrovat, vždy si můžete svůj profil vymazat. Za zkoušku nikdo nic nedá. Pro ty, co jsou na FB závislí radím trochu ubrat. Vždy je lepší žít v realitě, a pak jí s kámoši na FB probrat :).

2 reakce/í:

Otíík,  10. října 2009 v 11:18  

si pamatuju, jak jsi hodně FB odsuzovala :D a teď tam sedíš tak, jako já, takovou dobu :) já to ale dřív taky odsuzoval :)

kačka 11. října 2009 v 13:02  

Jo je to docela dobrý komunikační prostředek. Sedím tam takovou dobu, páč hraju poker :D.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP