středa 18. února 2009

Zima v Praze

Po dlouhé době přicházíme s dalším článkem, protože Kája zřejmě stávkuje! Já sice také, protože jsem zaneprázdněná brigádou, ale co bych pro tento blog neudělala.
Takže asi vám napíšu něco málo o plese v paláci Žofín, který se určitě vymyká klasickým plesům na kterých jsem letos byla.
Žofín je v Praze ( a tam je blaze) , takže proto nás pak řidič vyhodil někde u Clubu PRDEL. Nojo poraďte si sami. Takže mi nezbylo nic jiného než ujít nějaký ten kiláček na mých vysokých jehlových botkách. Ani nepíšu o tom, jak mi byla zima na nohy :).
Co o to. Žofín je moc hezký a prostorný. Maturanti měli klasicky moc hezký nástup. Ošerpováni byli do barev světle zelené, bílé a červené. Šerpy musím opravdu pochválit!
Další zrádný moment nastal, když jste dostali opravdu velkou žízeň. Jo, za tuto slabost se opravdu hodně platí, ale to nevadí.
Moc se mi líbilo, že každý si našel svůj hudební styl. V přízemí měli všichni příležitost zaskákat si do rytmů skáčka. V první patře se zase odehrával "klasický ples". Tam jste také našli většinu lidiček. V "podzemí" jste se naopak mohli zavlnit do disco-rytmů.
Docela mě mrzelo, že jsem musela ples opustit už o půlnoci, abych stihla autobus, jinak by to byl docela průser.
Hodnotím určitě kladně.


Přeju úspěšné složení maturity všem maturantům roku 2009.

0 reakce/í:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP